BABYLOVE

I måndags var jag och några mammor med våra små på Loppis event Babylove. Vi fick mingla, äta god mat och strosa runt bland företag som bland annat Lloyds Apotek, Lidl, Ottos barnmat, LipFish och Bombadill.
 
Stort TACK till Loppi för att jag fick möjligheten att vara med på ert härliga event!
 
  
Wraps och sallader fick alla mumsa på från Panini
 
 
De fina mammorna jag fick hänga med. Nathalie, Emelie, Sophie och Melina på övre bilden.
Foto av Nathalie
 
Det jag tycker var bäst under hela eventet var Trygg-Hansas genomgång om vad man gör när ens barn sätter i halsen. Otroligt viktig och bra information! Ännu bättre var det att man fick chansen att testa på dockor på plats i deras monter.
 
Det första jag gjorde var att hitta till Bombadills monter. Helt fantastiska gobitar i härliga fäger och helt kalorifria. Självklart fick mina favoriter följa med hem, Prinsesstårta och Spirello. Nu måste jag ordna ett leksakskök till Livis så hon kan ha tebjudning.
 
Lidl var också på plats och bjöd på en härlig goodiebag som innehöll blöjor, våtservetter, värdecheck, choklad och rotfruktschips.  Här kunde man även ta bild med en blöjtårta och tävla om en årsföbrukning av deras blöjor. Såklart vi är med och tävlar!
 
OTTO var på plats och vi fick testa färsk ekologisk välling. Vilken hitt det blev hos Livis!
Vällingen är gjord på svensk gräddmjölk och ekologisk havre.
 

Och tillsist! Den fantastiska goodiebagen, stort tack!
Foto av Melina
 
LOPPIshopping me&I NaturalCycles Acrilex Eteri - Kids Zoo Bambino Bio-Oil JOHA HUMMEL
Babyz Of Sweden Babynest Sweden
#imsevimse #ellaskitchensverige #panini #mittemellanmålet #semperbarnmat #gillakärlek
#glammom #vivalakrits #NeutralSE #WeledaSverige #barnistan #inotyol

Kommentarer:

1 LOPPI:

Halloj!
Vilket härligt blogginlägg! Jätteroligt att du ville komma på vårt LOPPIevent Babylove. Hoppas du fick en härlig dag fylld med massor av inspiration! :)

Kramar,
LOPPIgänget

Svar: Stort TACK till er jag fick komma på ert härliga event!
Lilla Ems Liv

Kommentera här: